Здравейте колеги. Както с повечето от вас, така и при мен са се обособили някакви мозъчни отклонения относно белисимата и нейното здравословно състояние.
Проблемите започнаха към края на лятото - адски звук на чукане метал в метал под капака. Неспирни консултации с хирурзи, кардиолози, свещеници, гробари, тъпанари... Но уви, продължаваше си развитието на тумора, пък даже се увеличаваше.
Наложиха се няколко операции, а именно :
1. Заварка на капака на клапаните и смяна на гарнитурата му.
2. Смяна фложки(вложки ) се тая как се казва...
Извод: Пиенето на масло беше спряно. Обаче, беше установено,че разпределителните валове са заминали изцяло(това и обяснява защо вървеше като скопен ТС
, без да обиждам колегите
) и металния звук тогава се появи.
3. Дебнене в интернет пространството за читави валченцан-цан-ца.... Издебнах едни в гръб и за скромната сума от 250 Ойро
станах горд собственик на чисто нови валчета барабар с вариатор и зъбните колела ( пък после се оказали Colombo & Briani ако това говори на някого нещо 
4. Заветния момента за операцията настъпи и...
Пък и без това беше изкормена и разпоредих, и ремъчетата и ролките да заминат по каналния ред.
5. Зацепена перфектно, чисто нови валчета, ремъци, ролки, 10w60 Селения рейсинг, филтърче....но уви, реве на метал в метал.
6. Сваляне картер и установяване де е разковничето - превъртял биелен лагер
7. Замерване с микрометър (всичко перфектно за всеобщо удивление), смяна и още едно маслено филтър.
8. Хайде да метнем и едни накладки,че да може да спира. Преди като не вървеше не й трябваше да спира, но сега....
Заключение


П.П. Ще кача снимки в скоро време на старите валове да се види за какво точно става въпрос и на лагерите(като бакър беше станал единия, то и само той беше сдал багажа)
Проблемите започнаха към края на лятото - адски звук на чукане метал в метал под капака. Неспирни консултации с хирурзи, кардиолози, свещеници, гробари, тъпанари... Но уви, продължаваше си развитието на тумора, пък даже се увеличаваше.
Наложиха се няколко операции, а именно :
1. Заварка на капака на клапаните и смяна на гарнитурата му.
2. Смяна фложки(вложки ) се тая как се казва...
Извод: Пиенето на масло беше спряно. Обаче, беше установено,че разпределителните валове са заминали изцяло(това и обяснява защо вървеше като скопен ТС


3. Дебнене в интернет пространството за читави валченцан-цан-ца.... Издебнах едни в гръб и за скромната сума от 250 Ойро


4. Заветния момента за операцията настъпи и...

5. Зацепена перфектно, чисто нови валчета, ремъци, ролки, 10w60 Селения рейсинг, филтърче....но уви, реве на метал в метал.
6. Сваляне картер и установяване де е разковничето - превъртял биелен лагер

7. Замерване с микрометър (всичко перфектно за всеобщо удивление), смяна и още едно маслено филтър.

8. Хайде да метнем и едни накладки,че да може да спира. Преди като не вървеше не й трябваше да спира, но сега....
Заключение



П.П. Ще кача снимки в скоро време на старите валове да се види за какво точно става въпрос и на лагерите(като бакър беше станал единия, то и само той беше сдал багажа)

Comment